Eerste dagen

3 december 2016 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Eindelijk is het zover, vandaag onderweg naar Nieuw-Zeeland!!

Na 2 hele lange vluchten van samen ongeveer 23 uur kwam ik aan in Auckland om 23.45 uur snachts. Kennismaking met de groep, reisbegeleider en de teansfer naar het hotel was het bijna 2 uur snachts zaterdag morgen.

Vervolgens kan je natuurlijk niet slapen en moesten we na een korte nacht weer verzamelen in de lobby om half 9.

Gezamenlijk lekker ontbeten, scrambled eggs on toast, lekker! en elkaar wat beter leren kennen. Keuze uit verschillende excursies, wat ga ik de eerste dag doen? Samen met een paar anderen gekozen voor waiheke island. Wat met de ferry zon 40 minuten varen is.

Hier kunnen genieten van de prachtige natuur, de dieren en mooie wijngaarden. Bij cable vineyards hebben we geluncht en deelgenomen aan een wijnproeverij.

Na de lunch weer terug naar de ferry, ondertussen bijna 8 km gelopen en prachtige dingen gezien. Zo nog de skytower bezichtigen en eten bij Elliot Stables, waar je kan kiezen uit maaltijden van 12 verschillende keukens. Morgen naar de bay of islands!!!

Voor foto's tot zover even in het menu foto's aanklikken.

Groetjes aan alle familie, vrienden, kennissen enz die thuis met me meeleven.

1. Mark:
    3 december 2016
    Gelukkig heelhuids aangekomen .
    Veel plezier ,lekker uitrusten van al dat werken !
  2. Stephanie:
    Hey Lin!

Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen, en dat je al leuke dingen ondernomen hebt! Ik verheug mij op nog meer reisverslagen van jou! Geniet van alles wat je tegenkomt en maak er een onvergetelijke vakantie van!!!!

Groetjes steph
  3. Rob:
    Hee Linda
    Goed om te lezen dat je veilig aangekomen bent.
    Geniet er van, je hebt het verdient.
    Groetjes Rob
  4. Magnum:
    3 december 2016
    Hoi lin ben blij dat je een goede vlucht hebt gehad .
    Mooie foto's ben benieuwd wat je er allemaal gaat zien
    En beleven in dit mooie land veel plezier en vooral genieten .!!
  5. Bo:
    Hey Lin!!!!
    Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen!
    Super leuk om te lezen wat je daar doet! Klinkt al super en foto's zijn mooi!!
    Amuseer je lekker en geniet!!!! Xxx
  6. Barbel Miesen:
    Hallo linda
    Fijn, dat je goed ben aangekomen, de foto s zijn mooi.
    Het ziet er mooi uit daar , en je heb mooi weer zo te zien.
    Ik zou zeggen geniet ervan, groetjes Barbel
  7. Henk:
    5 december 2016
    Hey Kiwi san,
    Zo te zien bevalt het wel.
    Mooie wijngaarden, maar....waar groeien die flessen???
    Enjoy!
  8. Richard:
    5 december 2016
    Hoi Linda;

Altijd leuk om te lezen dat je goed bent aangekomen. Ziet er allemaal top uit.!!! Goed eten en drinken en mooie natuur... Wat wil een mens nog meer..!!?.. Geniet er van en kijk al weer uit naar je volgende verslag...!!

Gr. Richard
  9. Luc:
    7 december 2016
    Hey Linda,

De eerste foto's zien er al mooi uit. Heel veel plezier en maak mooie herinneringen!

Groetjes Luc
  10. Lydia:
    7 december 2016
    Hoi Linda,

Leuk om zo snel al iets van je te kunnen lezen en wat een geweldige foto's al. Ik kijk alweer uit naar je volgende verhaal/foto's/belevenissen.
    Geniet ervan!

Groetjes